צרו קשר עכשיו זמינות 24/7

ייעוץ ראשוני ללא התחייבות

    עורך דין ליקויי בניה

    עורך דין ליקויי בנייה

    קצב הבנייה בישראל הוא מהיר כל כך, עד שנראה שבכל יום צצים בניינים חדשים המכילים דירות שכפי שידוע לכל, עומדות ריקות במשך פרק זמן ארוך גם לאחר שהבנייה הסתיימה. הסיבה לכך היא שלא תמיד יש מי שיאכלס אותן; בעיקר בשל יוקר המחייה. היינו מצפים שהיזמים יעשו הכל בכדי לבנות באופן בטיחותי ומדויק  עבור הדיירים הפוטנציאליים, וכך למשוך אותם לרכוש דירה למרות הכל. עם זאת, עורך דין ליקויי בניה מיומן ומנוסה מוצא עצמו עובד שעות נוספות, לאחר שבכמעט בכל דירה מתגלים ליקויים כאלו ואחרים. עורך דין רועי שעיה מכיר היטב את הנושא, שעל שולחנות ערמת מסמכים של דירות ונכסים שהיו אמורים להיות הגשמת חלום עבור אדם, והפכו לסיוט.

    מתי יש לפנות אל עורך דין ליקויי בניה?

    ראשית כדאי אולי להגדיר מהו ליקוי בניה, ולאחר מכן את עבודתו של עורך דין ליקויי בניה המבוססת על כך. ובכן, ליקוי בניה הינו מושג הכולל תקלות, פגמים ובעיות בבניית נכס. זאת לצד אי התאמות בין הבניה בפועל ובין התאמתה לחוקים והתקנות בתחום הבנייה הישראלי. זה יכול להיות כשל חלקי או מלא בדירה, ואף באביזרים ספציפיים בה. ליקוי בניה יכול להיות למשל סדקים בקירות, כתמי רטיבות, סטיות בשטח הדירה, ליקוי במוצרי נגרות ומסגרות, כשל בתפקוד דוודים, ליקוי בחצרות, כשל במערכת הבידוד התרמי, כשל במערכות הצנרת, התפוררות של חיפויי חוץ ועוד רבים ונוראיים. כאמור, כשל נוסף המתקיים בעיקר בדירה חדשה מקבלן, הינו אי התאמה בין התחייבות הקבלן במסגרת החוזה ובין איכות הבנייה בפועל והתאמתה לחוק. במקרים בהם מתגלים ליקויי בניה, חשוב לפנות אל עורך דין המתמחה במקרקעין וליקויי בניה על מנת לייצג אתכם אל מול הקבלן ולקבל פיצוי בגין הליקויים, כמו גם להביא לתיקונם במהירות ויעילות.

    צעד ראשון ברגל ימין

    כשנכנסים לדירה חדשה, הדבר האחרון שרוצים זה לגלות שהעסקה הכי גדולה שביצעתם עד כה היא כנראה שגויה ומלאה בנורות אדומות שלא שמתם לב אליהן קודם לכן. עורך דין ליקויי בנייה רועי שעיה יתייצב לצידכם בכדי להשיג צדק אל מול הקבלנים והגורמים הבירוקרטיים, שכעת מסירים אחריות מהליקויים שנגרמו בשל עבודה שבוצעה שלא בהתאם לתקנים והחוקים, ובאופן לא איכותי, לא מוכנים לתקן אותם וגורמים כך לעוגמת נפש חמורה בקרב בעלי הדירה. הכל כדי שתעשו את הצעד הראשון לפרק החדש בחייכם, ברגל ימין.

     

    צרו קשר עכשיו זמינות 24/7

    ייעוץ ראשוני ללא התחייבות

      לקוחות ממליצים

      פסקל עקיבא

      יצג אותי אישית ואת החברה שבבעלותי. הייצוג היה ברמה גבוהה והתוצאות בהתאם. עוד רועי מנסח כתבי תביעה וכתבי הגנה באופן מוצלח חוקר מבריק את העדים ומשיג תוצאות מצוינות וכול זאת בעלות סבירה. ממליץ בחום.
      https://shaya-law.com/wp-content/uploads/2022/06/pexels-mikhail-nilov-8730374.jpg

      יוסי

      מעבר להיותו מקצוען בתחומי עיסוקו, יש לך עו"ד שמלווה אותך לאורך כל הדרך, מעניק פתרונות יצירתיים לסוגיות מורכבות. יסודי וחדור מטרה להגעת חקר האמת, בעל יחסי אנוש מצוינים ותודעת שירות גבוהה.
      https://shaya-law.com/wp-content/uploads/2022/06/pexels-ekaterina-bolovtsova-6077447.jpg

      מיה

      מהיכרותי עם העו"ד רועי שעיה, מדובר באדם מקצועי, חד מחשבה, חרוץ ומסור. רועי מתקשר בגובה העיניים, מכוון לפתרון, מגלה יכולת חשיבה יצירתית וקור רוח מבורך במצבים של קונפליקט גבוה. ניתן לסמוך על העו"ד שעיה שלא ירפה עד למיצוי האפשרויות.
      https://shaya-law.com/wp-content/uploads/2022/06/pexels-rodnae-productions-7821541.jpg

      חני אלמליח

      עורך דין אייכותי, הגון וממש חריג בנוף! שירות מעולה ויחס מסור ואישי, זמינות ומהירות! עבודה מקצועית מדויקת וקפדנית, מישהו שילחם בשבילכם ולמענכם!!!
      https://shaya-law.com/wp-content/uploads/2022/06/349860d67b5e4ec8a7303270f4e49949.jpg

      רותם חקלאי

      עו"ד רועי שעיה נותן שירות אישי, מקצועי ויעיל. זמין ונותן מענה במהירות. מגלה רגישות ואכפתיות למורכבות שבתהליך, מעניק בטחון ומגיע לתוצאות. אלוף במשא ומתן! מומלץ בחום!
      https://shaya-law.com/wp-content/uploads/2022/06/business-men-sitting-lawyers-s-desk-people-signing-important-documents.jpg

      יפעת ברק

      עו"ד רועי שעיה ליווה אותי במקצועיות רבה, עם המון רגישות תוך שימת לב לפרטים כל כך חשובים ומהותיים בנוגע לעתידי ועתיד ילדיי. ממליצה בחום לפנות רק אליו. מקצועי, אמין, רגיש , קשוב, מיומן ואלוף בתחום.
      https://shaya-law.com/wp-content/uploads/2022/06/pexels-andrea-piacquadio-3760067.jpg

      מאמרים נוספים

      עורך דין גירושין

      עורך דין ליקויי בנייה קצב הבנייה בישראל הוא מהיר כל כך, עד שנראה שבכל יום צצים בניינים חדשים המכילים דירות שכפי שידוע לכל, עומדות ריקות במשך פרק זמן ארוך גם לאחר שהבנייה הסתיימה. ה...
      קרא עוד

      לשון הרע

      עורך דין ליקויי בנייה קצב הבנייה בישראל הוא מהיר כל כך, עד שנראה שבכל יום צצים בניינים חדשים המכילים דירות שכפי שידוע לכל, עומדות ריקות במשך פרק זמן ארוך גם לאחר שהבנייה הסתיימה. ה...
      קרא עוד

      עורך דין מקרקעין

      עורך דין ליקויי בנייה קצב הבנייה בישראל הוא מהיר כל כך, עד שנראה שבכל יום צצים בניינים חדשים המכילים דירות שכפי שידוע לכל, עומדות ריקות במשך פרק זמן ארוך גם לאחר שהבנייה הסתיימה. ה...
      קרא עוד
      בית תוכנה לקידום אתרים בית תוכנה לקידום אתרים