צרו קשר עכשיו זמינות 24/7

ייעוץ ראשוני ללא התחייבות

    עורך דין גירושין בתל אביב

    עורך דין גירושין תל אביב

    איך בוחרים עורך דין טוב? בעיקר כשמדובר על נושא רגיש כמו גירושין, השאיפה היא למצוא עורך דין גירושין תל אביב או בשאר חלקי הארץ, שלא רק יבצע את עבודתו במקצועיות ובאמינות אלא גם ברגישות הנדרשת. בין אם מדובר בגירושין קלים יחסית או קשים ומכאיבים, זה אף פעם לא נעים לשני הצדדים. אחרי שנים רבות של ניהול משק בית משותף, לפתע כל השגרה מתפרקת יחד עם מערכת היחסים. אחת הדרכים להקל על התהליך היא לפנות לעורך דין בעל וותק וניסיון כמו עו"ד רועי שעיה שבמרוצת השנים ליווה לא מעט זוגות וסייע להם להיפרד בכבוד, ואף בידידות, יבנה בעבורם אסטרטגיה לניהול ההליך ואף ייעץ להם לפנות את לגישור בהסכמה, על מנת לנסות ולהגיע להסכמות בסיסיות ולפשרות חשובות להליך.

    עורך דין גירושין תל אביב המתמחה בדיני משפחה

    אם בני הזוג לא מצליחים להגיע לפשרה לאחר גישור, בדרך כלל התהליך כולו מגיע לבית המשפט. במצב זה יש לקבל ייצוג מעורך דין מקצועי ומומחה שיוכל להגן על זכויותיכם ולבנות לכם אסטרטגיה לניהול ההליך, תוך שהוא מביע בקיאות בפסיקה ובחקיקה הקיימת. מלבד זאת, עורך דין גירושין תל אביב יהיה חייב להחזיק ביכולת הקשבה גבוהה, הכלה, ניסיון וחשיבה יצירתית מעל הכל. על כן, בכדי לוודא שבוחרים נכון יש לחפש אחר המלצות וביקורות אודות עורכי דין באזורכם, שפתרו בהצלחה תיקים הדומים לתיק הגירושין שלכם. לאחר מכן יש לקבוע פגישת ייעוץ ראשונית בכדי לבחון את הכימיה ביניכם ובין עורך הדין, לוודא שתחושת הבטן שלכם מצביעה עליו לחיוב. איך תעשו זאת? האזינו לנימת הדיבור שלו, אל תהססו לשאול את כל השאלות ושימו לב לתשובות שלו ועד כמה הן מפורטות וברורות. יתר על כן, עורך דין מומחה לדיני משפחה ולגירושין בפרט ייעץ לכם לפנות להליך גישור בהסכמה על מנת לנסות ולהגיע להסכמות וכך גם להסכם גירושין, ולהימנע מהליכים משפטיים ארוכים ומייגעים.

    על גירושין בתל אביב

    קשה לפספס את העובדה שאחוז הגירושין בישראל רק הולך ועולה עם השנים, על אחת כמה וכמה בעיר תל אביב. אין ספק שמדובר בנתון מצער, אך אם מחפשים עורך דין גירושין תל אביב תהיה מקום נהדר להתחיל בו את החיפושים בדיוק מהסיבה הזו. אצל עו"ד רועי שעיה תקבלו לא רק שירות מעולה ברמה גבוהה, אלא תוצאות מובטחות להצלחת התהליך כולו. הכל במטרה להשיג את האינטרסים שלכם, ולסיים את הפרק בחייכם על הצד הטוב ביותר.

    צרו קשר עכשיו זמינות 24/7

    ייעוץ ראשוני ללא התחייבות

      לקוחות ממליצים

      פסקל עקיבא

      יצג אותי אישית ואת החברה שבבעלותי. הייצוג היה ברמה גבוהה והתוצאות בהתאם. עוד רועי מנסח כתבי תביעה וכתבי הגנה באופן מוצלח חוקר מבריק את העדים ומשיג תוצאות מצוינות וכול זאת בעלות סבירה. ממליץ בחום.
      https://shaya-law.com/wp-content/uploads/2022/06/pexels-mikhail-nilov-8730374.jpg

      יוסי

      מעבר להיותו מקצוען בתחומי עיסוקו, יש לך עו"ד שמלווה אותך לאורך כל הדרך, מעניק פתרונות יצירתיים לסוגיות מורכבות. יסודי וחדור מטרה להגעת חקר האמת, בעל יחסי אנוש מצוינים ותודעת שירות גבוהה.
      https://shaya-law.com/wp-content/uploads/2022/06/pexels-ekaterina-bolovtsova-6077447.jpg

      מיה

      מהיכרותי עם העו"ד רועי שעיה, מדובר באדם מקצועי, חד מחשבה, חרוץ ומסור. רועי מתקשר בגובה העיניים, מכוון לפתרון, מגלה יכולת חשיבה יצירתית וקור רוח מבורך במצבים של קונפליקט גבוה. ניתן לסמוך על העו"ד שעיה שלא ירפה עד למיצוי האפשרויות.
      https://shaya-law.com/wp-content/uploads/2022/06/pexels-rodnae-productions-7821541.jpg

      חני אלמליח

      עורך דין אייכותי, הגון וממש חריג בנוף! שירות מעולה ויחס מסור ואישי, זמינות ומהירות! עבודה מקצועית מדויקת וקפדנית, מישהו שילחם בשבילכם ולמענכם!!!
      https://shaya-law.com/wp-content/uploads/2022/06/349860d67b5e4ec8a7303270f4e49949.jpg

      רותם חקלאי

      עו"ד רועי שעיה נותן שירות אישי, מקצועי ויעיל. זמין ונותן מענה במהירות. מגלה רגישות ואכפתיות למורכבות שבתהליך, מעניק בטחון ומגיע לתוצאות. אלוף במשא ומתן! מומלץ בחום!
      https://shaya-law.com/wp-content/uploads/2022/06/business-men-sitting-lawyers-s-desk-people-signing-important-documents.jpg

      יפעת ברק

      עו"ד רועי שעיה ליווה אותי במקצועיות רבה, עם המון רגישות תוך שימת לב לפרטים כל כך חשובים ומהותיים בנוגע לעתידי ועתיד ילדיי. ממליצה בחום לפנות רק אליו. מקצועי, אמין, רגיש , קשוב, מיומן ואלוף בתחום.
      https://shaya-law.com/wp-content/uploads/2022/06/pexels-andrea-piacquadio-3760067.jpg

      אזורי שירות נוספים

      עורך דין לשון הרע בתל אביב

      עורך דין גירושין תל אביב איך בוחרים עורך דין טוב? בעיקר כשמדובר על נושא רגיש כמו גירושין, השאיפה היא למצוא עורך דין גירושין תל אביב או בשאר חלקי הארץ, שלא רק יבצע את עבודתו במקצועי...
      קרא עוד

      עורך דין לענייני משפחה במרכז

      עורך דין גירושין תל אביב איך בוחרים עורך דין טוב? בעיקר כשמדובר על נושא רגיש כמו גירושין, השאיפה היא למצוא עורך דין גירושין תל אביב או בשאר חלקי הארץ, שלא רק יבצע את עבודתו במקצועי...
      קרא עוד
      בית תוכנה לקידום אתרים בית תוכנה לקידום אתרים