צרו קשר עכשיו זמינות 24/7

ייעוץ ראשוני ללא התחייבות

    עורך דין משפחה מומלץ

    המשפחה היא התא היקר ביותר בחייהם של בני האדם. היא תומכת, מלווה ומחזקת, ואף מכוונת לדרך הנכונה ביותר לטובתו של האדם. העניין הוא שגם התא החזק ביותר עלול להיקלע לקשיים וחיכוכים שמובילים במקרים מסוימים לפירוקו. במצב זה, יש למצוא עורך דין משפחה מומלץ שינסה בתור התחלה לגשר על הפערים ולהשיב את הדברים לסדרם. במידה וגישור בהסכמה אינו צולח, אזי ייצג את לקוחותיו מול מערכת המשפט בכדי להשיג את האינטרסים שלהם במלואם ע"י יצירת אסטרטגית פעולה שתשמור עליהם ועל זכויותיהם הרכושיות. עורך דין רועי שעיה למשל, מכיר את הסיטואציות הללו מקרוב וישמח להעניק שירותים משפטיים הקשורים בדיני משפחה וגירושין, לכל המבקש זאת.

    עורך דין משפחה מומלץ המאזן בין מקצועיות ויחס אישי

    כשמחפשים עורך דין משפחה מומלץ חשוב להיצמד לפרמטרים כגון מקצועיות, אמינות וכמובן יחס אישי וכימיה טובה ביניכם ובין איש המקצוע. הסיבה לכך היא שהתהליך שאתם עומדים להיכנס אליו עלול להיות ארוך ומסובך, והדבר האחרון שתרצו הוא להרגיש לא בנוח מול עורך הדין שייבחר ללוות אתכם. על כן, יחס אישי הוא קריטי בבחירת עורך הדין, כשהלקוח חייב להיות מעורב מא' ועד ת'; לקבל עדכונים, תשובות לשאלות, יחס חם לדברים שמטרידים אותו וכמובן, את כל המידע בנוגע לתהליך עצמו.

    פתרון בזכוכית מגדלת

    כל תהליך משפטי מתחיל עוד הרבה קודם. הצעד הראשון הוא להביט יחד עם הלקוח בכל האפשרויות העומדות בפניו, דרך זכוכית מגדלת המשקפת את המצב כפי שהוא, ללא פילטרים. רועי שעיה הינו עורך דין משפחה מומלץ שמבין היטב את חשיבות השקיפות מול לקוחותיו, והצורך שלהם להיות מודעים לכל צעד בתהליך המשפטי. על כן, ברגישות ובסבלנות, יסביר ויפרט את כל השלבים בתהליך, האתגרים שעלולים לצוץ, ועוד. לצד אלו, יבקש מכם לשתף פעולה באופן מלא ולהציג בפניו מסמכים והוכחות שיעזרו לו לגבש דעה חזקה וחותכת שלא ניתן להתווכח איתה, ולהציג אותה מול בית המשפט. ככל שהצד שלכם יהיה חזק יותר, כך סביר שהאינטרסים שלכם יושגו במלואם, לצד מיצוי זכויותיכם. כשמדובר בתהליכים רגישים כמו אלו הקשורים לדיני משפחה, אין להתפשר על עורך הדין.

    קרדיט: freepik

    עורכי דין מובילים דיני משפחה

    חתונה היא צעד המדהים הנובע מתוך אהבה ותקווה לכך שהקשר יחזיק מעמד לשארית החיים. לאחר תקופה של מגורים משותפים, חוויות ואתגרים, הזוג מגיע למסקנה שגורלו נקשר וכעת מעוניין למסד את הקשר. העניין שלעתים הפער בין חלומות ומציאות הוא עצום, ובשנים האחרונות נראה שאפילו יותר מבדרך כלל, כשאחוז הגירושין בישראל רק הולך ועולה. רועי שעיה נמנה בין עורכי דין מובילים דיני משפחה המלווה זוגות שהגיעו למסקנה, שלפעמים טוב יותר בנפרד ואם כבר להיפרד לעשות זאת בתהליך המאופיין בכבוד הדדי, סבלנות, הכלה והקשבה, תוך שמירה על הזכויות הרכושיות שלהם.

    עורכי דין מובילים דיני משפחה ייגשו לכל עניין ברגישות הנדרשת

    בעיקר אם יש ילדים בתמונה, עורכי דין מובילים דיני משפחה יעשו הכל בכדי לפתור את העניין באופן שיהפוך את החוויה לחיובית ככל האפשר וכמה שפחות טראומטית עבור כל הצדדים. כך, יעסוק בין היתר במזונות ילדים למשל, הנקבעים על פי צרכי הילדים, הגילאים, הכנסת האב והאם מכל מקורות ההכנסה השונים, וכמובן קביעת זמני השהות עם כל הורה. בנוסף, ישנו עניין חלוקת הרכוש וההון אותם צוברים בני הזוג לאורך חייהם המשותפים. למשל קצבאות נכות, דירות, מניות, עסקים, ירושות, נכסים מהתקופה לפני הנישואין ועוד. את הרכוש המדובר יש לחלק באופן שווה והגיוני במידה ומחליטים להתגרש. ישנם זוגות שמקדימים את המכה ומנסחים הסכם ממון טרם הנישואין, אך במידה ולא – יש צורך לגשת לעורך דין שיסייע לגשר על הסכסוכים והפערים, בכדי להגיע להסכמה מלאה לגבי הנכסים הפיזיים והכלכליים.

    לסיים את זה יפה

    ולפעמים, האהבה נגמרת. זה עצוב וכואב, ובעיקר לא פשוט. איך מסיימים שותפות ומערכת יחסים של שנים רבות כל כך? הדבר החשוב ביותר הוא לשמור על הכבוד ההדדי, ולזכור שאפשר לסיים את זה יפה. הכל בעזרתם של עורכי דין מובילים דיני משפחה כגון רועי שעיה שיעשה כל שביכולתו בכדי להביא אתכם אל קו הסיום ולאחריו תוכלו להמשיך בחייכם בנפרד אך גם ביחד, בלי תחושות שליליות וטינה שנגררת לאורך שנים. עורך הדין ילווה אתכם לכל אורך ההליך, יסייע לכם לנהל הליך גישור בהסכמה ויבנה בעבורכם אסטרטגיה משפטית שתסייע לכם לשמור על האינטרסים שלכם ולמצות את זכויותיכם.

    צרו קשר עכשיו זמינות 24/7

    ייעוץ ראשוני ללא התחייבות

      לקוחות ממליצים

      פסקל עקיבא

      יצג אותי אישית ואת החברה שבבעלותי. הייצוג היה ברמה גבוהה והתוצאות בהתאם. עוד רועי מנסח כתבי תביעה וכתבי הגנה באופן מוצלח חוקר מבריק את העדים ומשיג תוצאות מצוינות וכול זאת בעלות סבירה. ממליץ בחום.
      https://shaya-law.com/wp-content/uploads/2022/06/pexels-mikhail-nilov-8730374.jpg

      יוסי

      מעבר להיותו מקצוען בתחומי עיסוקו, יש לך עו"ד שמלווה אותך לאורך כל הדרך, מעניק פתרונות יצירתיים לסוגיות מורכבות. יסודי וחדור מטרה להגעת חקר האמת, בעל יחסי אנוש מצוינים ותודעת שירות גבוהה.
      https://shaya-law.com/wp-content/uploads/2022/06/pexels-ekaterina-bolovtsova-6077447.jpg

      מיה

      מהיכרותי עם העו"ד רועי שעיה, מדובר באדם מקצועי, חד מחשבה, חרוץ ומסור. רועי מתקשר בגובה העיניים, מכוון לפתרון, מגלה יכולת חשיבה יצירתית וקור רוח מבורך במצבים של קונפליקט גבוה. ניתן לסמוך על העו"ד שעיה שלא ירפה עד למיצוי האפשרויות.
      https://shaya-law.com/wp-content/uploads/2022/06/pexels-rodnae-productions-7821541.jpg

      חני אלמליח

      עורך דין אייכותי, הגון וממש חריג בנוף! שירות מעולה ויחס מסור ואישי, זמינות ומהירות! עבודה מקצועית מדויקת וקפדנית, מישהו שילחם בשבילכם ולמענכם!!!
      https://shaya-law.com/wp-content/uploads/2022/06/349860d67b5e4ec8a7303270f4e49949.jpg

      רותם חקלאי

      עו"ד רועי שעיה נותן שירות אישי, מקצועי ויעיל. זמין ונותן מענה במהירות. מגלה רגישות ואכפתיות למורכבות שבתהליך, מעניק בטחון ומגיע לתוצאות. אלוף במשא ומתן! מומלץ בחום!
      https://shaya-law.com/wp-content/uploads/2022/06/business-men-sitting-lawyers-s-desk-people-signing-important-documents.jpg

      יפעת ברק

      עו"ד רועי שעיה ליווה אותי במקצועיות רבה, עם המון רגישות תוך שימת לב לפרטים כל כך חשובים ומהותיים בנוגע לעתידי ועתיד ילדיי. ממליצה בחום לפנות רק אליו. מקצועי, אמין, רגיש , קשוב, מיומן ואלוף בתחום.
      https://shaya-law.com/wp-content/uploads/2022/06/pexels-andrea-piacquadio-3760067.jpg

      מאמרים נוספים

      עורך דין גירושין

      המשפחה היא התא היקר ביותר בחייהם של בני האדם. היא תומכת, מלווה ומחזקת, ואף מכוונת לדרך הנכונה ביותר לטובתו של האדם. העניין הוא שגם התא החזק ביותר עלול להיקלע לקשיים וחיכוכים שמוביל...
      קרא עוד

      לשון הרע

      המשפחה היא התא היקר ביותר בחייהם של בני האדם. היא תומכת, מלווה ומחזקת, ואף מכוונת לדרך הנכונה ביותר לטובתו של האדם. העניין הוא שגם התא החזק ביותר עלול להיקלע לקשיים וחיכוכים שמוביל...
      קרא עוד

      עורך דין מקרקעין

      המשפחה היא התא היקר ביותר בחייהם של בני האדם. היא תומכת, מלווה ומחזקת, ואף מכוונת לדרך הנכונה ביותר לטובתו של האדם. העניין הוא שגם התא החזק ביותר עלול להיקלע לקשיים וחיכוכים שמוביל...
      קרא עוד
      בית תוכנה לקידום אתרים בית תוכנה לקידום אתרים