צרו קשר עכשיו זמינות 24/7

ייעוץ ראשוני ללא התחייבות

    עורך דין גירושין

    תהליך פרידה טעון רגשות

    תהליך הגירושין עלול להיות מסובך וטעון רגשית, לכן עורך דין גירושין תל אביב בעל ידע ומנוסה יכול להיות גורם מכריע כדי להבטיח תוצאה הוגנת. הליך הגירושין בישראל יכול להיות מורכב וכרוך במספר שלבים. לפני הגשת תביעת גירושין, על בני זוג לנסות לפתור את המחלוקות ביניהם באמצעות גישור או צורות אחרות של סכסוכים חלופי. אם שיטות אלו אינן מוצלחות, צד אחד יכול להגיש תביעת גירושין בבית הדין הרבני לחלק הדתי של הגט וגם ליתר העניינים הנוגעים לגירושין עצמם. או  לפנות לבית המשפט לענייני משפחה. אשר ישקול סוגיות כמו חלוקת רכוש, זמני שהות ילדים ומזונות בני זוג.

    בחירה נכונה של עורך דין

    בחירה נכונה של עורך דין גירושין במרכז היא החלטה חשובה. חיוני לבחור עורך דין הבקיא בדיני המשפחה בישראל, מנוסה בטיפול בתיקי גירושין ובעל רקורד מוכח של הצלחה. כמו כן, חשוב לבחור עורך דין שאתם מרגישים בנוח לעבוד אתו ושאתם סומכים עליו שייצג את האינטרסים שלכם. לכן מבחר עורכי הדין והרקורד האישי שלהם הוא חשוב מאד ואת זה ניתן למצוא במרכז הארץ שבה נמצאים סוגים שונים של אוכלוסיות שהמענה להם מתבטא בהתמקצעות בסוגים שונים של סכסוכים בתוך המשפחה. כמו כן בעיר כמו תל אביב עם אוכלוסייה מגוונת חלקה במצב סוציואקונומי נמוך וחלקה האחר ברמת חיים גבוהה, טבעי להיתקל במגוון רחב של סכסוכים ועורכי דין מומחים בהתאמה.

    חשיבות תפקידו של עורך הדין

    בארץ, עורכי דין לגירושין ממלאים תפקיד חיוני בסיוע ללקוחות לנווט במערכת המשפט ובהגנה על זכויותיהם והאינטרסים שלהם. העסקת עורך דין גירושין חיונית לכל מי שעובר תהליך גירושין. עורך דין יכול לספק הכוונה וייעוץ יקרי ערך לאורך כל התהליך ויוכל להבטיח שזכויותיך מוגנות. עורכי דין יכולים גם לנהל משא ומתן בשמך, לעזור לך להבין את האפשרויות שלך ולייצג אותך בבית המשפט. חוסר היכרות עם מערכת המשפט ובית הדין הרבני יכולה להיות קריטית. לדוגמא: במידה ומזונות הילדים לא ידונו בבית הדין הרבני אלא בבית המשפט לענייני משפחה כתוצאה מפעולתו של עורך דינו של האב למשל, הרי שמזונות הילדים ישולמו לאם רק עד גיל שש וברוב המקרים לאחר מכן יפסקו או יקטנו משמעותית בעקבות קביעת זמני שהות שווים ואיזון משאבי ההורים, וזה גורם משמעותי בחייו של האב. לכן אם איתרע מזלכם ואתם עומדים בפני תהליך גירושין חשוב מאד לשכור את שירותיו של עורך דין מומחה. זה הזמן לפנות למשרד עורכי דין רועי שעיה ושות' שהינו מיומן ומנוסה  ויכול לעשות את כל ההבדל , הוא בעל היכרות מעמיקה של השטח, עם ניסיון רב שנים בדיני משפחה, דיקן ובעל יכולת הבחנה בין הפרטים והעיקר בעל יכולת דבור ושכנוע מרשימים. אז אנא פנו לטלפון: 03-6810072 ותיענו ברצון.

    צרו קשר עכשיו זמינות 24/7

    ייעוץ ראשוני ללא התחייבות

      לקוחות ממליצים

      פסקל עקיבא

      יצג אותי אישית ואת החברה שבבעלותי. הייצוג היה ברמה גבוהה והתוצאות בהתאם. עוד רועי מנסח כתבי תביעה וכתבי הגנה באופן מוצלח חוקר מבריק את העדים ומשיג תוצאות מצוינות וכול זאת בעלות סבירה. ממליץ בחום.
      https://shaya-law.com/wp-content/uploads/2022/06/pexels-mikhail-nilov-8730374.jpg

      יוסי

      מעבר להיותו מקצוען בתחומי עיסוקו, יש לך עו"ד שמלווה אותך לאורך כל הדרך, מעניק פתרונות יצירתיים לסוגיות מורכבות. יסודי וחדור מטרה להגעת חקר האמת, בעל יחסי אנוש מצוינים ותודעת שירות גבוהה.
      https://shaya-law.com/wp-content/uploads/2022/06/pexels-ekaterina-bolovtsova-6077447.jpg

      מיה

      מהיכרותי עם העו"ד רועי שעיה, מדובר באדם מקצועי, חד מחשבה, חרוץ ומסור. רועי מתקשר בגובה העיניים, מכוון לפתרון, מגלה יכולת חשיבה יצירתית וקור רוח מבורך במצבים של קונפליקט גבוה. ניתן לסמוך על העו"ד שעיה שלא ירפה עד למיצוי האפשרויות.
      https://shaya-law.com/wp-content/uploads/2022/06/pexels-rodnae-productions-7821541.jpg

      חני אלמליח

      עורך דין אייכותי, הגון וממש חריג בנוף! שירות מעולה ויחס מסור ואישי, זמינות ומהירות! עבודה מקצועית מדויקת וקפדנית, מישהו שילחם בשבילכם ולמענכם!!!
      https://shaya-law.com/wp-content/uploads/2022/06/349860d67b5e4ec8a7303270f4e49949.jpg

      רותם חקלאי

      עו"ד רועי שעיה נותן שירות אישי, מקצועי ויעיל. זמין ונותן מענה במהירות. מגלה רגישות ואכפתיות למורכבות שבתהליך, מעניק בטחון ומגיע לתוצאות. אלוף במשא ומתן! מומלץ בחום!
      https://shaya-law.com/wp-content/uploads/2022/06/business-men-sitting-lawyers-s-desk-people-signing-important-documents.jpg

      יפעת ברק

      עו"ד רועי שעיה ליווה אותי במקצועיות רבה, עם המון רגישות תוך שימת לב לפרטים כל כך חשובים ומהותיים בנוגע לעתידי ועתיד ילדיי. ממליצה בחום לפנות רק אליו. מקצועי, אמין, רגיש , קשוב, מיומן ואלוף בתחום.
      https://shaya-law.com/wp-content/uploads/2022/06/pexels-andrea-piacquadio-3760067.jpg

      מאמרים נוספים

      לשון הרע

      תהליך פרידה טעון רגשות תהליך הגירושין עלול להיות מסובך וטעון רגשית, לכן עורך דין גירושין תל אביב בעל ידע ומנוסה יכול להיות גורם מכריע כדי להבטיח תוצאה הוגנת. הליך הגירושין בישראל י...
      קרא עוד

      עורך דין מקרקעין

      תהליך פרידה טעון רגשות תהליך הגירושין עלול להיות מסובך וטעון רגשית, לכן עורך דין גירושין תל אביב בעל ידע ומנוסה יכול להיות גורם מכריע כדי להבטיח תוצאה הוגנת. הליך הגירושין בישראל י...
      קרא עוד

      עורך דין שיימינג

      תהליך פרידה טעון רגשות תהליך הגירושין עלול להיות מסובך וטעון רגשית, לכן עורך דין גירושין תל אביב בעל ידע ומנוסה יכול להיות גורם מכריע כדי להבטיח תוצאה הוגנת. הליך הגירושין בישראל י...
      קרא עוד
      בית תוכנה לקידום אתרים בית תוכנה לקידום אתרים